اختصاص معلم خصوصی و سالن مطالعه برای دانش آموزان سیدی مشهد که امتحان نهایی دارند انجام ۲۰۰ عملیات آتش‌نشانی مرتبط با سیل مشهد (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) غربالگری جنین ممنوع شده یا استاندارد؟ محمد، دومین نام پرطرفدار پسران در انگلستان شد! تداوم بارش شدید باران و تگرگ در خراسان‌رضوی | انسداد ۳ مسیر جاده‌‌ای در استان (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) فوت یک موتورسوار براثر تصادف در میدان استقلال مشهد (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعداد تماس‌های اورژانس مشهد رکورد زد | از تماس‌های غیراورژانسی بپرهیزید (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) احتمالاً دیگر بارشی به این میزان در مشهد نداریم (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزئیات اجرای مرحله دوم طرح هوشمند کنترل سارقان با پابند الکترونیک امتحانات نهایی دانش‌آموزان لغو شد (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ناتوانی در صدور کارت امتحانات نهایی به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی | شدت بارش‌ها از روز یکشنبه کاهش می‌یابد (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) دانش‌آموزان بدون کارت امتحان نهایی، به مدرسه یا میزخدمت مستقر در نواحی آموزش‌وپرورش مراجعه کنند میدان امام علی (ع) به امام حسن (ع) بسته شد (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) رونمایی از سکه ولایت عهدی امام رضا(ع) در مشهد کشف ۴۰ کیلوگرم چای تریاکی در فرودگاه امام (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

شناسایی ۹۰۰ هزار دانش آموز بازمانده از تحصیل

  • کد خبر: ۲۱۶۰۷۶
  • ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۵
شناسایی ۹۰۰ هزار دانش آموز بازمانده از تحصیل
وزیر آموزش و پرورش، از شناسایی حدود ۹۰۰ هزار دانش آموز بازمانده از تحصیل در سال گذشته خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، رضامراد صحرایی افزود: یکی از مسائلی که در همه استان‌ها در حال پیگیری است، موضوع بازماندگان از تحصیل است.

وی گفت: در دوره کرونا، بخش قابل توجهی از دانش آموزان از تحصیل بازماندند که با اجرای طرح شهید محمودوند، کار شناسایی برای بازگرداندن آنها به تحصیل در حال اجرا است.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: این طرح به صورت مشترک با دستگاه‌های اجرایی دیگر در حال انجام است.

به گفته صحرایی، با اجرای این طرح تلاش می‌شود تا هیچ دانش آموزی به هیچ علتی از تحصیل باز نماند.

وی افزود: سال گذشته حدود ۹۰۰ هزار دانش آموز بازمانده از تحصیل شناسایی شدند و امسال بیش از ۲۰۰ هزار دانش آموز شناسایی شدند که به تدریج کارهای ادامه تحصیل آنها در حال انجام است.

وزیر آموزش و پرورش گفت: برخی از دانش آموزان بازمانده از تحصیل مسیری دیگری برای زندگی انتخاب کردند که ساماندهی آنها در حال انجام است تا این دانش آموزان برای ادامه تحصیل به مدارس بازگردند.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->